Service

Voor on-site service op kantoor of aan huis kunt u terecht bij
Macom ICT. Maak een afspraak via de contact gegevens
op de contact
pagina. Ook kunt u terecht voor storingen en/of onderhoudswerkzaamheden
m.b.t. hardware/software die niet via Macom ICT zijn aangekocht.
Aftersales is meer dan ooit bepalend voor succes. De fabrikanten
waarmee Macom ICT samenwerkt zijn mede geselecteerd op service
en garantie. De uitgebreide service- en garantievoorwaarden draaien
om de woorden snelheid en flexibiliteit. Bovendien heeft Macom
ICT een eigen technische dienst die onze klanten optimaal ondersteund.
Kortom, u bent bij Macom ICT niet alleen verzekerd van uitstekende
producten, maar ook van betrouwbare service en garantie.
Een aantal fabrikanten biedt op hun producten naast bring-in
garantie een uitgebreide service. Direct Service Fabrikanten werken
samen met service organisaties die over een eigen repair service
center beschikken. Voor u als klant heeft dit als voordeel dat
u de producten rechtstreeks via de service organisaties kunt afhandelen,
zie voor beschikbaarheid de
rma afhandeling pagina. Hierdoor wordt de doorlooptijd
aanzienlijk verkort.
Voor alle defecte producten waarop geen Direct en On Site Service
van toepassing is, kan een beroep worden gedaan op de Return Material
Authorization (RMA) service afdeling van Macom ICT.
Wij staan voor u klaar om uw storing te verwerken en in
behandeling te nemen, zodat u daarna weer naar tevredenheid
verder kunt werken!
Uw storing en de daarbij behorende oplossing zal in een centrale
database verwerkt worden zodat wij bij een eerder voorgekomen
storing niet meerdere malen naar dezelfde oplossing hoeven te
zoeken.
|